مدیر ساختمون بودن و پیدا کردن یه دزدگیر ساختمان مناسب
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقت پیش داشتم دنبال یه دزدگير ساختمان خوب میگشتم واسه ساختمونمون چون من مدیر ساختمون هستم و خودتون میدونید کسی که مدیر ساختمون باشه باید از همه جهات حواس جمع باشه که یه موقع مشکلی برای ساختمون پیش نیاد همین امر باعث شد که دنبال یه دزدگير ساختمان خوب باشم واسه ساختمونمون بیرون که هر چقدر گشتم هر کدوم از فروشنده ها یه داستانی داشتن یا گارانتی نداشت یا نصب نداشت یا میگفتن وارداتی هست و گرونه خلاصه هر کدوم یه داستانی سر هم میکردن تا اینکه یکی از دوستان سایت http://www.hexiran.com/alarm.html رو بهم معرفی کرد برای خرید دزدگير ساختمان ولی با اینکه سایت خوبی هم بود به دلم نشست چون دسترسی خوبی نداشت برای همین تصمیم گرفتم خودم دست به کار بشم و تو نت یه سرچی زدم و سایت دزدگير ساختمان ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/anti-theft-system/ رو پیدا کردم که واسه من خیلی خوب بود هم دسترسی خوبی به همه چیز داشتم و هم اینکه تنوع محصولات بالایی داشت برای همین خرید خودم رو انجام دادم و از خرید خودم نهایت رضایت رو دارم .





:: برچسب‌ها: مدیر ساختمون بودن و پیدا کردن یه دزدگیر ساختمان مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: